جستجو در فروشگاه قطعات الکترونیک اصفهان بازاربرق:

×

بازاربرق

شاخه ها

آرشیو

جستجو

تبلیغات

تصویر : https://rozup.ir/view/2150134/تبلیغ02سریع.gif

نویسنده : میریان بازدید :173
کریستال 17.664

تاريخ ارسال:دوشنبه 03 آذر 1399 ساعت: 14:13
دیدگاه ها:نظرات(1)
کریستال 17.664

کریستال مودم adsl

17.664

نویسنده : میریان بازدید :898
روش ساخت کابل پاور ماینر

تاريخ ارسال:سه شنبه 12 شهریور 1398 ساعت: 9:06
دیدگاه ها:نظرات(1)
روش ساخت کابل پاور ماینر

کابل برق یا کابل پاور می‌تواند در نام و واژه به کابل‌های گوناگونی اطلاق شود اما در این‌جا منظور ما آموزش ساخت کابل پاور ۱۶ آمپر ۳*۱٫۵ ضخیم سه پین است که می‌توان میزان توان بسیار بالایی را انتقال دهد و برای دستگاه‌های برقی مانند کیس کامپیوتر ، تجهیزات شبکه و سرور ، انت ماینر و ماینینگ بیت کوین ، اسکنر و چاپگرهای صنعتی، سیستم‌های صوتی قوی و لوازم آزمایشگاهی و دیگر دستگاه‌هایی که دارای مصرف بالای برق هستند به کار برود. متاسفانه کابل برق ۳ پین با کیفیت بالا در بازار کم‌تر یافت می‌شود و در صورتی که حتی کابل مورد نظر نیز یافت شود معمولا این دسته از کابل‌ها ممکن است از سوکت مناسبی استفاده نکرده باشند و باز توان واقعی به ۱۶ آمپر لحظه ای و ۱۰ آمپر درازمدت نخواهد رسید و در کارکردهای طولانی کابل به دلیل گرمای زیاد آب و به دستگاه مورد نظر آسیب وارد می‌شود. در نتیجه ما در این پست آموزشی به شما چکونگی ساخت چنین کابلی را آموزش خواهیم داد تا با خرید سوکت مادگی پاور مرغوب و سیم برق مرغوب خودتان اقدام به ساخت کابل پاور ۱۶ آمپر ۳X1.5 نمایید. پس با ما همراه باشید. ( در هر بخش لینک مربوط به کالای مرغوب برگزیده شده توسط کارشناسان وبسایت درج شده است و می‌توانید با کلیک بر روی آن لینک اقدام به خرید اینترنتی از فروشگاه‌های معتبر مورد تایید نمایید )

تفاوت کابل برق ۱۶ آمپر و ۱۰ آمپر با ضخامت ۱ یا ۱٫۵

پیش از شروع آموزش ساخت کابل بد نیست کوتاه درباره تفاوت کاب برق ۳ پین با شدت جریان‌های گوناگون توضیح دهیم. کابل‌های برق معمولا در ضخامت‌های سه گانه یعنی کابل برق ۳*۰٫۷۵ یا کابل برق ۳*۱ و یا کابل برق با ضخامت ۱٫۵ یعنی کابل پاور ۳*۱٫۵ تولید و فروخته می‌شوند. در نگاه نخست طبیعی است که بگوییم کابل پاور ۳*۱۵ به دلیل ضخامت بیشتری که دارد از کابل برق ۳*۰٫۷۵ یا ۳*۱ میزان جریان برق بیشتری را از خود عبور می‌دهد. اما به این سادگی‌ها هم نیست. لزوما ضخامت کامل ارتباط مستقیمی با میزان پشتیبانی از شدت جریان عبوری ندارد. این موضوع به چند عامل بستگی دارد که ما کوشش می‌کنیم تمامی این موارد را توضیح دهیم و بهترین حالت را برای شما ( بالاترین میزان کیفیت در این مولفه‌ها ) معرفی نماییم. این موارد شامل سوکت مادپی پاور ، دوشاخه برق ، ضخامت کابل و جنس و ترکیب آلیاژ سیم‌های درون کابل است که در ادامه توضیح خواهیم داد.

کابل پاور 3 پین 16A ضخیمکابل پاور ۳ پین ۱۶A ضخیم

خرید کابل پاور آماده مرغوب ۱۶A

یک نکته: در صورت نیاز اگر قصد ندارید وارد ساخت کابل پاور و.. شوید کابل پاور مرغوب با اطمینان بالا نیز وجود دارد که مستقیم می‌توانید خرید کنید. لینک یکی از مواردی که مورد تایید کارشناسان سایت IC2000 است را در این بخش قرار می‌دهیم تا در صورت نیاز اقدام به خرید کابل پاور ۱۶ آمپر ۳*۱٫۵ ماینر و دیگر دستگاه های پُرمصرف کنید. این کابل پس از تست کامل مورد تایید بخش فنی قرار گرفته است:

نمونه لینک خرید مورد تایید: کابل پاور ۱۶ آمپر ۳*۱٫۵ تمام مس مرغوب

ترکیب آلیاژ و فلز و ضخامت کابل پاور

یکی از اصلی‌ترین عوامل در کیفیت انتقال جریان برق بدون گرم شده کابل انتقال برق ضخامت سیم‌های درون کابل است. در درون کابل پاور سه پین سه عدد سیم افشان معمولا جای گرفته است که با یک پوشش پلاستیکی این سه عدد سیم یک‌جا تبدیل به کابل شده اند. ضخامت این سیم‌ها می‌تواند از ۰٫۷۵ میلی متر تا ۱ میلی متر و ۱٫۵ و ۲ میلی‌متر باشد. طبیعی است که هر میزان ضخامت بالات باشد شدت جریان بیش‌تری را می‌تواند از خود عبور دهد. اما نکته بسیار مهم دیگر این است که هر میزان درصد خلوص فلز مس استفاده شده در این سیم‌ها افزایش یابد کیفیت کار بسیار بالا خواهد رفت. یعنی ممکن است یک سیم ۱ میلی‌متری با ۹۰% خلوص مس در برابر یک سیم ۱٫۵ میلی‌متری با خلوص ۲۰% مس دارای کیفیت بهتری در انتقال جریان برق باشد و میزان گرم شدن افت ولتاژ و… در سیم افشان ۱ میلی‌متری مسی کم‌تر از سیم ۱٫۵mm با ترکیب پایین‌تر مس باشد. در نتیجه در ترکیب ساخت سیمی که تهیه می‌کنید حتما تا جای ممکن میزان مس بیش‌تری استفاده شده باشد.

تفاوت کابل برق مس و آلومینیومیتفاوت کابل برق مس و آلومینیومی

دوشاخه برق ۱۶A

یکی از اجزا کابل برق همان دوشاخه معمولی است که همگی با آن آشنایی داریم. این دوشاخه نیز باید توان عبور درازمدت برق ۱۶ آمپر را داشته باشد. این به این معنا است که در درازمدت بتواند ۱۶ آمپر را بدون مشکل از خود گذر دهد و نه این‌که در شدت جریان لحظه‌ای آن ۱۶A باشد و در درازمدت ۱۰ آمپر از خود عبور دهد.  البته این مورد معمولا مشکل خاصی ندارد و دوشاخه‌ها معمولا چنین ویژگی دارند. ( یک نکته اینکه باوجود این‌که این راه ایمن نیست و به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود می‌توان سیم را مستقیم به برق متصل کرد و از دوشاخه استفاده نکرد و تنها از یک کلید کلنگی بزرگ برای قطع و وصل جریان برق استفاده کرد که توضیح آن طولانی است ) – مثلا در دستگاه اینورتر خودرو نیز از سیم ضخیم با دوشاخه قوی استفاده می‌شود.

سوکت مادگی پاور ۱۶A با ضخامت بالای پین ها

یکی از مهم‌ترین موارد این مورد یعنی سوکت مادگی پاور سه پین است. متاسفانه مشکل اصلی به این مورد مربوط می‌شود چرا که در کابل‌های پاور گوناگون چه کابل پاور ۳*۱٫۵ چه کابل پاور ۱۶A با ضخامت ۳*۱ و حتی خلوص بالای مس از سوکت یا فیش پاور مادگی با پین‌های آهنی با ضخامت کم پین ها استفاده می‌شود. اینجاست که هر میزان هم کیفیت دوشاخه و سیم‌های درون کابل بالا باشد مشکل پیش می آید. سوکت پاور مرغوب که فلز پین های درون آن ضخیم باشد به شدت کم‌یاب است و تا جایی که ما بررسی کردیم تنها برخی از فروشگاه های چنین کالاهایی را داشتند و متاسفانه تمامی سوکت‌ها چه سرامیکی و چه پلاستیکی با جنس آهن یا ترکیب بالای آهن پین دارای ضخامت کم بوده و در واقع سوکت پاور ۱۰ آمپر در حالت حداکثری به حساب می‌آیند در حالی که باید شدت جریان لحظه ای آن ها ۱۶A و در درازمدت ۱۰A  باشند. پس به شدت روی این موضوع حساب باشید چون به فرض عالی بودن کیفیت و کابل و دوشاخه اگر سوکت پاور مادگی شما کیفیت معمولی داشته باشد هیچ فایده نخواهد داشت. ( البته از سوکت پاور ۷ آمپر مرغوب برای موارد معمولی و حتی دستگاه های ماینر کم مصرف تر می توانید استفاده کنید اما بهتر است که ریسک نکنید و از مدل مرغوب با ضخامت بالای پین ها استفاده کنید)

تفاوت سوکت مادگی و نری پاور منبع تغذیهتفاوت سوکت مادگی و نری پاور منبع تغذیه

نمونه لینک خرید مورد تایید: سوکت پاور پاودگی ۱۰ آمپر مرغوب

آموزش ساخت کامل پاور قوی ۱۶ آمپر سه پین

پیش از هر چیز ما توصیه می‌کنیم یک کابل پاور آماده که در درون آن از ۳ سیم استفاده شده تهیه کنید با ضخامت ۲ یا ۱٫۵ میلی‌متر یا سیم تمام مس افشان ۱ میلی‌متری همراه با یک دوشاخه صنعتی قوی تهیه کنید. البته شما می‌توانید از دو سیم با ضخامت ۱٫۵ یا ۲ میلی‌متری جداگانه هم استفاده کنید. یک سر سیم‌ها را به دوشاخه لحیم یا پیچ کنید. در این زمان نوبت به سوکت پاور مادگی می‌رسد. برای دستگاه‌های معمولی از سوکت پاور ۱۰ آمپر مرغوب استفاده کنید و برای دستگاه‌هایی که پُرمصرف‌تر هستند از مدل فیش مادگی پاور ۱۶ آمپر مروغ ضخامت بالا استفاده کنید که لینک خرید آن ها را در بخش بالا گذاشته بودیم. پیچ‌های سوکت پاور سرسیم را باز کنید و دو سیم مورد نظر را به دو پین N نول و L فاز پیچ و لحیم کنید. سعی کنید این ارتباط به بهترین شکل صورت بگیرد و تمامی تقاط سیم به پین فلزی متصل شود. سیم سوم که سیم ارت هست نیز باید به پین E متصل شود. در لحیم‌کاری این بخش‌ها دقت بالایی را به خرج دهید. ارتباط باید به بهترین شکل با پین‌های فلزی انجام شود تا جریان برق به بهترین شکل عبور کند. با دقت بالا پین‌ها را در درون سوکت مادگی پاور سرکابلی قرار دهید و پیچ ها را محکم کنید.

اجزا فیش پاور مادگی 10 آمپر با پین آهنیاجزا فیش پاور مادگی ۱۰ آمپر با پین آهنی

مشخصات و تعمیر کابل برق ماینر مخصوص ماینینگ

این روزها استفاده از دستگاه‌های ماینر انت ماینر جهت استخراج رمزارزها و به ویژه بیت کوین بحث داغ روز است. در واقع این دستگاه‌ها دارای مصرف برق بسیار بالایی هستند و در نتیجه استفاده از کابل‌های برق معمولی برای این دستگاه‌ها کاربردی نیست. ( برای دیدن مشخصات دقیق مصرف دستگاه‌های سخت افزار ماینر این لینک را ببنید: میزان مصرف انواع سیستم‌های مایننیگ ). پس لزوما ۳*۱۵ بودن کابل برق یا اشاره ۱۶ آمپر بودن دوشاخه دلیل بر ۱۶A بودن کابل نیست.
به این دلیل که به دلیل گرمای زیاد کابل گرم می‌شود یا سوکت فیش پاور مادگی ۳ پین دچار مشکل و سوختگی و آب شدن می‌شود. در نتیجه نیاز است از کابلی که هم سوکت مناسب مرغوب ۱۶A واقعی دارد استفاده شود و هم کابل دارای ضخامت بالا بوده و آلیاژ آن ترکیب مس بالاتر از ۹۰% باشد. متاسفانه فروشندگان کابل برق ماینر به این موارد اشاره‌ای نمی‌کنند و همین باعث می‌شود در درازمدت به دستگاه‌های ماینینگ آسیب وارد شود.

 

مشاهده تگ ها:

نویسنده : میریان بازدید :283
فیش سرکابلی پاور مادگی سرامیکی

تاريخ ارسال:دوشنبه 17 تیر 1398 ساعت: 9:17
دیدگاه ها:نظرات(0)
فیش سرکابلی پاور مادگی سرامیکی

کابل پاور قوی برای دستگاه ماینینگ و تجهیزات صنعتی

در دستگاه‌های ماینر یا استخراج کننده ارز دیجیتال یعنی بیت کوین منبع تغذیه یا پاور دارای اهمیت بسیار بالایی است و معمولا نیاز است که از پاور یا منبع تغذیه اورجینال بین مین استفاده شود. این پاورها جهت جلوگیری از آب شدن سیم و کابل‌ها نیاز به کابل پاور قدرتمند با توان عبور شدت جریان بالای برق دارند. در نتیجه کابل برق پاور 3*1 تمام مس گزینه بسیار مناسبی برای این موارد است. خرید کابل برق ماینر با کیفیت بالا می تواند در علیات استخراج بیت کوین یا ماینینگ آسودگی خاطر را به همراه داشته باشد. چرا که به صورت کلی اتصال دستگاه های ماینر مدل M3X یا S9 یا کیس کامپیوتر با کارت گرافیک و پردازنده CPU قوی با کابل های مخصوص و ضخیم پاور انجام می شود.

 

چرا به کابل پاور ویژه ماینر نیاز داریم؟

اكثر کابل های پاور موجود در بازار به دلیل توان بالاي مصرفی دستگاه های ماینر،برای استفاده جهت دستگاه های ماینینگ اصلا مناسب نیستند. و حتی ممكن است باعث آتش سوزی شوند. کابلهای پاور ماينر از نظر نوع اتصال همان کابل C13  است که در کامپیوترها به کار میرود. اما تفاوت آن در میزان مصرف انرژیست. مصرف انرژی یک کامپیوتر عادی حدود 300 وات است. درصورتيكه میانگین مصرف یک ماینر چیزی حدود 5 برابر یعنی 1500 وات است،( ماینرهایی تا مصرف 5200 وات و بیشتر هم در بازار یافت میشود). به همين دليل اگر یک کابل عادی کامپیوتر را به یک ماینر بزنید كابل ذوب شده و باعث آتش سوزي خواهد شد.

یک کامپیوتر را میتوان با یک کابل 3×0.5 راه اندازی کرد. اما برای یک ماینر نیاز به یک کابل  3×1.5 دارید. عددی که بعد از X میاید نشان دهنده قطر سیمهای به کار رفته در کابل مي باشد.

عامل دیگری که در تعیین کیفیت کابل موثر است میزان مس موجود در آلیاژ رشته های سیم است. هرچه مس بیشتری در آلیاژ سیمها به کار رفته باشد، رسانایی سیم بیشتر است. و جریان بیشتری را میتواند از خود عبور دهد. با توجه به اهمیت کابل برق در ماینینگ و مشکلات بوجوده آمده برای افرادی که سیم برق ضعیف خریداری کرده اند. توصيه مي شود از كابل برق با قطر زياد و درصد خلوص مس بالا و پوشش سيليكوني استفاده شود. اين كابل پاور ماينر داراي مشخصات ذكر شده مي باشد.

كابل پاور ماينراز ویژگی های ديگر این کابل این است که در صورت آتش سوزی پودر میشود و آتش نمیگیرد. اين کابل پاور ماینر قادر است تا 16 آمپر جریان برق را تحمل نماید. این قابلیت امنیت محل نگهداری دستگاه شما را تا حد زيادي تامين ميكند.

این کابل با قطر ۱٫۵*۳ در اندازه هاي 1.5، 2 و 3متري قابل سفارش مي باشد.

 

نویسنده : میریان بازدید :171
فیش ماینر

تاريخ ارسال:دوشنبه 17 تیر 1398 ساعت: 8:37
دیدگاه ها:نظرات(0)
فیش ماینر

فروش انواع تجهیزات ماینر در فروشگاه بازاربرق

 

 

                                                                                              

                                                              

مشاهده تگ ها:

نویسنده : میریان بازدید :259
ترمینال پیچی 3 پین RF300

تاريخ ارسال:شنبه 24 تیر 1396 ساعت: 11:21
دیدگاه ها:نظرات(0)
ترمینال پیچی 3 پین RF300

ترمینال پیچی 3 پین RF300

 

300V 10A

RF300-3PIN

ترمینال اسانسوری آبی 3 پین بلند

قیمت: 250 تومان 

 

مشاهده تگ ها:

نویسنده : میریان بازدید :296
خازن عدسی 33 نانوفاراد 50 ولت

تاريخ ارسال:شنبه 24 تیر 1396 ساعت: 11:06
دیدگاه ها:نظرات(0)
خازن عدسی 33 نانوفاراد 50 ولت

خازن عدسی 33 نانوفاراد 50 ولت

خازن عدسی 33 نانو فاراد 50 ولت
33NF 50V
 
خازن 333J 50V

قیمت: 13 تومان 

مشاهده تگ ها:

نویسنده : میریان بازدید :310
ولوم 5 کیلو اهم همراه با مهره

تاريخ ارسال:شنبه 24 تیر 1396 ساعت: 10:59
دیدگاه ها:نظرات(0)
ولوم 5 کیلو اهم همراه با مهره

ولوم 5 کیلو اهم همراه با مهره

ولوم B5K
ولوم 5 کیلو اهم همراه با مهره

قیمت: 430 تومان 

 

مشاهده تگ ها:

نویسنده : میریان بازدید :248
تک سوئیچ 5*6*6 چهارپین

تاريخ ارسال:شنبه 24 تیر 1396 ساعت: 10:51
دیدگاه ها:نظرات(0)
تک سوئیچ 5*6*6 چهارپین

تک سوئیچ 5*6*6 چهارپین

تک سوئیچ/4PIN 6X6X5M

قیمت: 55 تومان 

 

مشاهده تگ ها:

نویسنده : میریان بازدید :332
ال ای دی 2 رنگ 2 پایه

تاريخ ارسال:شنبه 24 تیر 1396 ساعت: 10:30
دیدگاه ها:نظرات(0)
ال ای دی 2 رنگ 2 پایه

ال ای دی 2 رنگ 2 پایه

LED 2-COLOR

دیود نوری(ال ای دی)

2 رنگ

چشمک زن آبی- قرمز

2 پایه

قیمت: 110

 

 

مشاهده تگ ها:

نویسنده : میریان بازدید :266
ماژول RFID گیرنده EM18

تاريخ ارسال:پنجشنبه 25 خرداد 1396 ساعت: 9:15
دیدگاه ها:نظرات(0)
ماژول RFID گیرنده EM18

ماژول RFID گیرنده EM18

EM-18

قیمت: 25,800

 

خرید اینترنتی محصول

مشاهده تگ ها:

نویسنده : میریان بازدید :330
ماژول دیمر 2000 وات

تاريخ ارسال:پنجشنبه 25 خرداد 1396 ساعت: 9:07
دیدگاه ها:نظرات(0)
ماژول دیمر 2000 وات

ماژول دیمر 2000 وات

DIMMER 2000W

قیمت: 9,600 تومان 

خرید اینترنتی محصول

مشاهده تگ ها:

نویسنده : میریان بازدید :253
ماژول فشارسنج 3.3 ولت

تاريخ ارسال:پنجشنبه 25 خرداد 1396 ساعت: 8:48
دیدگاه ها:نظرات(0)
ماژول فشارسنج 3.3 ولت

ماژول فشارسنج 3.3 ولت

BMP180

قیمت: 9,850 تومان 

خرید اینترنتی محصول


مشاهده تگ ها:

نویسنده : میریان بازدید :461
انواع لیمیت سوئیچ

تاريخ ارسال:چهارشنبه 17 خرداد 1396 ساعت: 12:03
دیدگاه ها:نظرات(0)
انواع لیمیت سوئیچ

 انواع لیمیت سوئیچ 

لیمیت سوئیچ قرقره دار 

لیمیت سوئیچ فشاری

لیمیت سوئیچ میله ای رگلاژی 

لیمیت سوئیچ فنری 

لیمیت سوئیچ قرقره دار رگلاژی 

 

فروش انواع لیمیت سوئیچ در فروشگاه قطعات الکترونیک بازار برق 

مشاهده تگ ها:

نویسنده : میریان بازدید :318
انواع میکروسوئیچ ها

تاريخ ارسال:چهارشنبه 17 خرداد 1396 ساعت: 11:36
دیدگاه ها:نظرات(0)
انواع میکروسوئیچ ها

انواع میکرو سوئیچ MICRO SWITCH

انواع میکروسوئیچ ها

میکروسوئیچ اهرم دار با غلطک 

میکروسوئیچ اهرم دار 

میکروسوئیچ فشاری 

میکروسوئیچ اهرم دار قرقره ای 

میکروسوئیچ صنعتی

میکروسوئیچ چیست

نحوه عملکرد میکرو سوئیچ

 

فروش انواع میکروسوئیچ در فروشگاه قطعات الکترونیک بازار برق 

 

مشاهده تگ ها:

نویسنده : میریان بازدید :680
رله لچ 12 ولت

تاريخ ارسال:پنجشنبه 11 خرداد 1396 ساعت: 11:06
دیدگاه ها:نظرات(0)
رله لچ 12 ولت

رله 12V (لچ ) خودنگه دار G2RK-117P-V-12V

رله 12V خودنگه دار 7 پایه (رله لچ) 10A LACTCH RELAY

قیمت: 7,000 تومان 

 

رله لچ 

رله خود نگهدار 

فروش انواع رله در فروشگاه قطعات الکترونیک بازار برق :

                                          

رله 12 ولت کتابی تک کنتاکت                رله صنعتی 220 ولت 10 آمپر                رله مخابراتی 5 ولت       

 

                      

رله بچه میلون 12 ولت 7 آمپر                  رله مینیاتوری 12 ولت 

 

 

خرید اینترنتی محصول

 

مشاهده تگ ها:

نویسنده : میریان بازدید :195
لیمیت سوئیچ قرقره دار M902

تاريخ ارسال:سه شنبه 09 خرداد 1396 ساعت: 11:13
دیدگاه ها:نظرات(0)
لیمیت سوئیچ قرقره دار M902

لیمیت سوئیچ قرقره دار M902

لیمیت سوئیچ (تیپ سنگین) غلطکی مدل M902 هانیانگ
طول عمر زیاد پلاتین ها (حداقل یک میلیون مرتبه)
درجه حفاظت بالا در مقابل رطوبت، حرارت و گرد و غبار
بدنه مستحکم با مقاومت مکانیکی بالای قطعات
دارای درپوش محافظ ترمینال در تمامی مدل ها
کیفیت بالا و قیمت مناسب

قیمت: 38,500 تومان 

 

ارائه محصولات هانیانگ

انواع لیمیت سوئیچ

تفاوت لیمیت سوئیچ با میکروسوئیچ

قیمت لیمیت سوئیچ

لیمیت سوئیچ تله مکانیک

فروش لیمیت سوئیچ

لیمیت سوئیچ آسانسور

خرید اینترنتی محصول

مشاهده تگ ها:

نویسنده : میریان بازدید :157
لیمیت سوئیچ قرقره دار رگلاژی M904

تاريخ ارسال:سه شنبه 09 خرداد 1396 ساعت: 10:54
دیدگاه ها:نظرات(0)
لیمیت سوئیچ قرقره دار رگلاژی M904

لیمیت سوئیچ قرقره دار رگلاژی M904

لیمیت سوئیچ صنعتی (تیپ سنگین) غلطک دار رگلاژی مدل M904 هانیانگ
طول عمر زیاد پلاتین ها (حداقل یک میلیون مرتبه)
درجه حفاظت بالا در مقابل رطوبت، حرارت و گرد و غبار
بدنه مستحکم با مقاومت مکانیکی بالاقی قطعات
دارای درپوش محافظ ترمینال در تمامی مدل ها
کیفیت بالا و قیمت مناسب

قیمت: 38,500 تومان 

 

ارائه محصولات هانیانگ

انواع لیمیت سوئیچ

تفاوت لیمیت سوئیچ با میکروسوئیچ

قیمت لیمیت سوئیچ

لیمیت سوئیچ تله مکانیک

فروش لیمیت سوئیچ

لیمیت سوئیچ آسانسور

خرید اینترنتی محصول

 


مشاهده تگ ها:

نویسنده : میریان بازدید :268
میکرو سوئیچ اهرم دار سری L707

تاريخ ارسال:سه شنبه 09 خرداد 1396 ساعت: 10:16
دیدگاه ها:نظرات(0)
میکرو سوئیچ اهرم دار سری L707

میکرو سوئیچ اهرم دار سری L707

طول عمر زیاد پلاتین ها (حداقل یک میلیون مرتبه)
درجه حفاظت بالا در مقابل رطوبت، حرارت و گرد و غبار
بدنه مستحکم با مقاومت مکانیکی بالای قطعات
دارای درپوش محافظ ترمینال در تمامی مدل ها
تنوع در سایز و شکل و در مدل های متفاوت
کیفیت بالا و قیمت مناسب
موجود در 3 سایز اهرم

قیمت: 9,900 تومان 


انواع میکروسوئیچ

میکروسوئیچ صنعتی

نحوه عملکرد میکرو سوئیچ

انواع میکروسوئیچ ها

فروش انواع میکروسوئیچ

میکروسوئیچ آسانسور

طرز کار میکروسوئیچ

میکرو سوئیچ مغناطیسی

خرید اینترنتی محصول

مشاهده تگ ها:

نویسنده : میریان بازدید :185
میکرو سوئیچ اهرم دار قرقره ای P704

تاريخ ارسال:سه شنبه 09 خرداد 1396 ساعت: 9:57
دیدگاه ها:نظرات(0)
میکرو سوئیچ اهرم دار قرقره ای P704

میکرو سوئیچ اهرم دار قرقره ای P704

طول عمر زیاد پلاتین ها (حداقل یک میلیون مرتبه)
درجه حفاظت بالا در مقابل رطوبت، حرارت و گرد و غبار
بدنه مستحکم با مقاومت مکانیکی بالای قطعات
دارای درپوش محافظ ترمینال در تمامی مدل ها
تنوع در سایز و شکل و در مدل های متفاوت
کیفیت بالا و قیمت مناسب
موجود در سه سایز اهرم

قیمت: 9,900 تومان 

 

ارائه محصولات هاینانگ 

انواع میکروسوئیچ

میکروسوئیچ صنعتی

نحوه عملکرد میکرو سوئیچ

انواع میکروسوئیچ ها

فروش انواع میکروسوئیچ

میکروسوئیچ آسانسور

طرز کار میکروسوئیچ

میکرو سوئیچ مغناطیسی

خرید اینترنتی محصول

مشاهده تگ ها:

نویسنده : میریان بازدید :223
ماژول ریموت تک کانال مادون قرمز

تاريخ ارسال:یکشنبه 07 خرداد 1396 ساعت: 12:09
دیدگاه ها:نظرات(0)
ماژول ریموت تک کانال مادون قرمز

ماژول ریموت تک کانال مادون قرمز

ماژول ریموت تک کانال IR
ریموت 1 کانال با IR

قیمت: 16,500 تومان 


ماژول فرستنده مادون قرمز

ماژول فرستنده و گیرنده مادون قرمز arduino

ماژول گیرنده مادون قرمز

ماژول سنسور حرکت مادون قرمز

راه اندازی ماژول pir

سنسور حرکتی مادون قرمز

فروش سنسور pir

راه اندازی سنسور مادون قرمز

خرید اینترنتی محصول

مشاهده تگ ها:

نویسنده : میریان بازدید :347
ماژول تشخیص رنگ TCS230

تاريخ ارسال:یکشنبه 07 خرداد 1396 ساعت: 11:38
دیدگاه ها:نظرات(0)
ماژول تشخیص رنگ TCS230

ماژول تشخیص رنگ TCS230

TCS230 Module

قیمت: 15,400 تومان 

 

قیمت سنسور تشخیص رنگ

کاربرد سنسور تشخیص رنگ

سنسور تشخیص رنگ tcs230

مدار تشخیص رنگ

سنسور تشخیص رنگ چیست

ماژول تشخیص رنگ tcs3200

راه اندازی سنسور تشخیص رنگ

پروژه سنسور تشخیص رنگ

خرید اینترنتی محصول

مشاهده تگ ها:

نویسنده : میریان بازدید :428
ماژول برد آردوینو UNO

تاريخ ارسال:یکشنبه 07 خرداد 1396 ساعت: 11:08
دیدگاه ها:نظرات(0)
ماژول برد آردوینو UNO

 

ماژول برد آردوینو UNO مدل DIP

ARDUINO DUE

قیمت: 22,000 تومان 

 

قیمت برد آردوینو

برد آردوینو uno

فروشگاه آردوینو

برنامه نویسی آردوینو

آموزش آردوینو

خرید کیت آردوینو

خرید arduino uno

آموزش برد آردوینو

خرید اینترنتی محصول


 

برای مشاهده و خرید انواع ماژول الکترونیکی در فروشگاه قطعات الکترونیک بازار برق کلیک کنید 

مشاهده تگ ها:

نویسنده : میریان بازدید :301
ماژول آمپلی فایر استریو 3 وات pam8403

تاريخ ارسال:یکشنبه 07 خرداد 1396 ساعت: 10:24
دیدگاه ها:نظرات(0)
ماژول آمپلی فایر استریو 3 وات pam8403

ماژول آمپلی فایر PAM8403

ماژول آمپلی فایر استریو 5V-3W

قیمت: 3,000 تومان 


ماژول پخش mp3

ماژول پخش صدا

ماژول ضبط و پخش صدا vs1003

ماژول آمپلی فایر صوتی

ماژول آمپلی فایر استریو 3 وات pam8403

ماژول صوت

ماژول آمپلی فایر 100 وات

ماژول آمپلی فایر مونو

خرید اینترنتی محصول

 

 

مشاهده تگ ها:

نویسنده : میریان بازدید :336
انواع سنسور گاز

تاريخ ارسال:شنبه 06 خرداد 1396 ساعت: 12:52
دیدگاه ها:نظرات(0)
انواع سنسور گاز

سنسور گاز MQ-4

گاز طبیعی ،پروپان ،بوتانMQ4
حساسیت بالا به CH4، گاز طبیعی
تشخیص نشت گاز در تجهیزات خانگی و صنع
پاسخ سریع

قیمت: 4,800 تومان 

 

سنسورهای تشخیص گاز

انواع سنسور گاز

قیمت سنسور گاز

سنسور گاز خودرو

خرید سنسور گاز

مدار سنسور گاز

راه اندازی سنسور mq9

سنسور گاز mq9

 

خرید اینترنتی محصول

مشاهده تگ ها:

نویسنده : میریان بازدید :330
انواع سنسورهای پیزوالکتریک

تاريخ ارسال:شنبه 06 خرداد 1396 ساعت: 12:29
دیدگاه ها:نظرات(0)
انواع سنسورهای پیزوالکتریک

سنسور پیزو GFN20

سنسور پیزو بخور سرد
قابدار
ضدآب

قیمت: 16,000 تومان 

 

خرید سنسور پیزوالکتریک

انواع سنسورهای پیزوالکتریک

سنسور لرزش پیزوالکتریک

سنسور فشار پیزوالکتریک

سنسور پیزوالکتریک چیست

کاربرد سنسور پیزوالکتریک در پزشکی

پیزوالکتریک pdf

انواع سنسور پیزو الکتریک

 

خرید اینترنتی محصول

مشاهده تگ ها:

نویسنده : میریان بازدید :211
سنسور گیرنده آلتراسونیک|Ultrasonic R

تاريخ ارسال:شنبه 06 خرداد 1396 ساعت: 12:10
دیدگاه ها:نظرات(0)
سنسور گیرنده آلتراسونیک|Ultrasonic R

سنسور گیرنده آلتراسونیک|Ultrasonic R

سنسور گیرنده آلتراسونیک 40KHZ

قیمت: 2460 تومان 


فرستنده التراسونیک

قیمت سنسور التراسونیک

انواع سنسور التراسونیک

ماژول التراسونیک

 

خرید اینترنتی محصول

 

 

 


مشاهده تگ ها:

نویسنده : میریان بازدید :471
انواع سنسور مادون قرمز

تاريخ ارسال:شنبه 06 خرداد 1396 ساعت: 11:57
دیدگاه ها:نظرات(0)
انواع سنسور مادون قرمز

سنسور GP04-06

سنسور مادون قرمز(اپتوکانتر)

قیمت: 1500 تومان 

 

سنسور گیرنده لیزر

فرستنده و گیرنده لیزری

سنسور لیزری فاصله یاب

ماژول گیرنده لیزر

فروش لیزر مادون قرمز

سنسور مادون قرمز چیست

قیمت سنسور مادون قرمز

سنسور فرستنده و گیرنده مادون قرمز

خرید اینترنتی محصول

 

مشاهده تگ ها:

نویسنده : میریان بازدید :195
دیود زنر 10 ولت

تاريخ ارسال:دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 ساعت: 8:47
دیدگاه ها:نظرات(0)
دیود زنر  10 ولت

 

 

 

دیود زنر 10 ولت 1/2 وات

 

فروش انواع دیود زنر در فروشگاه بازاربرق کلیک کنید

 

 

 زنر 10 ولت 0.5 وات

                                                                 

                                                        

                                               قیمت 22 تومان

مشاهده تگ ها:

نویسنده : میریان بازدید :314
هویه 40 وات

تاريخ ارسال:یکشنبه 24 اردیبهشت 1396 ساعت: 19:11
دیدگاه ها:نظرات(0)
هویه 40 وات

هویه 40 وات GOOT

قیمت: 32,500 تومان 

هویه 40 وات GOOT گوت
ساخت ژاپن

خرید اینترنتی محصول

 

هویه 60 وات

هویه تفنگی goot

قیمت انواع هویه

قیمت هویه تفنگی

قیمت سیم لحیم

مشاهده تگ ها:

نویسنده : میریان بازدید :565
روغن فلکس

تاريخ ارسال:یکشنبه 24 اردیبهشت 1396 ساعت: 18:44
دیدگاه ها:نظرات(0)
روغن فلکس

روغن فلکسی پمپی AMTECH

قیمت: 4,400 تومان 

روغن فلکسی مارک آمتیک AMTECH پمپی


خرید اینترنتی محصول

 

مایع فلکس

خمیر فلکس چیست

قیمت روغن فلکسی

قیمت مایع فلکس

انواع مایع فلکس

خرید روغن فلکسی

کاربرد خمیر قلع

خمیر فلاکس

مشاهده تگ ها:

نویسنده : میریان بازدید :2267
روغن لحیم کاری

تاريخ ارسال:یکشنبه 24 اردیبهشت 1396 ساعت: 18:33
دیدگاه ها:نظرات(0)
روغن لحیم کاری

روغن لحیم آلمانی بزرگ لوتفت

قیمت: 13,500 تومان 

روغن لحیم آلمانی بزرگ
مارک لوتفت
LOTFETT
۱۰۰گرمی

 

 

خرید اینترنتی محصول

 

ترکیبات روغن لحیم

جایگزین روغن لحیم

مواد تشکیل دهنده روغن لحیم

نحوه استفاده از روغن لحیم

قیمت روغن لحیم

ویژگی های روغن لحیم

روغن لحيم كاري

روغن فلکس

مشاهده تگ ها:

نویسنده : میریان بازدید :605
ال ای دی 5 میلی متر 2 رنگ 2 پایه

تاريخ ارسال:یکشنبه 24 اردیبهشت 1396 ساعت: 11:38
دیدگاه ها:نظرات(0)
ال ای دی 5 میلی متر 2 رنگ 2 پایه

ال ای دی 2 رنگ 2 پایه

قیمت: 100 تومان 

ال ای دی 5 میل دو رنگ دو پایه 

خرید اینترنتی محصول

 

فروش انواع ال ای دی در فروشگاه قطعات الکترونیک بازار برق 

 

                                                                            

ال ای دی 3 میلی متری نارنجی               ال ای دی 5 میلی متر آبی مات              ال ای دی 8 میلی متر سبز مات         

 

                                        

 ال ای دی 10 میلی متر7رنگ                      ال ای دی مربعی آبی 4 پین 

 

 

 

مشاهده تگ ها:

نویسنده : میریان بازدید :462
آی سی دارلینگتون ULN2003A

تاريخ ارسال:یکشنبه 17 اردیبهشت 1396 ساعت: 9:54
دیدگاه ها:نظرات(0)
آی سی دارلینگتون  ULN2003A

آی سی ULN2003A Org-SMD

SEVEN DARLINGTON ARRAYS-اصل

قیمت: 560 تومان 

 

کاربرد آی سی uln2803

کاربرد آی سی uln2003

معرفی آی سی uln2803

راه اندازی رله با uln2003

راه اندازی uln2803

دیتا شیت آی سی uln2803

uln2003 چیست

خرید اینترنتی محصول

مشاهده تگ ها:

نویسنده : میریان بازدید :278
آی سی تایمر 555 | آی سی NE555

تاريخ ارسال:یکشنبه 17 اردیبهشت 1396 ساعت: 9:30
دیدگاه ها:نظرات(0)
آی سی تایمر 555 | آی سی NE555

آی سی تایمر NE555

Timer Circuit

قیمت: 378 تومان 


مدار تایمر با آی سی 555

مدار با آی سی 555

مدار چشمک زن با ای سی 555

آی سی 555+pdf

دیتاشیت آی سی 555

قیمت آی سی 555

آشنایی با آی سی 555

مدار تایمر ساده

خرید اینترنتی محصول



مشاهده تگ ها:

نویسنده : میریان بازدید :586
آی سی اپتوکوپلر LTV817

تاريخ ارسال:یکشنبه 17 اردیبهشت 1396 ساعت: 9:20
دیدگاه ها:نظرات(0)
آی سی اپتوکوپلر LTV817

آی سی اپتوکوپلر LTV817

4Pin OPTOISOLATOR PHOTO PC817-EL817

PC817 اپتوکوپلر

قیمت: 220 تومان 

 

انواع اپتوکوپلر

اپتوکوپلر 817

تست اپتوکوپلر

اپتوکوپلر pdf

دیتاشیت اپتوکوپلر

کاربرد اپتوکوپلر

اپتوکوپلر ترانزیستوری

مدار اپتوکوپلر

خرید اینترنتی محصول
مشاهده تگ ها:

نویسنده : میریان بازدید :427
آی سی LM386N

تاريخ ارسال:شنبه 16 اردیبهشت 1396 ساعت: 13:06
دیدگاه ها:نظرات(0)
آی سی LM386N

آی سی LM386N-Org

Single Audio Power Amplifier 0.5W(آی سی آمپلی فایر-اصل)

قیمت: 395 تومان 

 

بهترین آی سی آمپلی فایر

مدار امپلی فایر با ای سی stk

مدار آمپلی فایر قوی برای ماشین

مدار آمپلی فایر ساده

ای سی های امپلی فایر

مدار تقویت کننده صدا با ترانزیستور

آمپلی فایر با tda2030

مشخصات آی سی lm386

خرید اینترنتی محصول

مشاهده تگ ها:

نویسنده : میریان بازدید :340
آی سی TDA2030

تاريخ ارسال:شنبه 16 اردیبهشت 1396 ساعت: 11:59
دیدگاه ها:نظرات(0)
آی سی TDA2030

آی سی TDA2030A-ST ORG

18W Hi-Fi Audio Power Amplifier 

قیمت: 1.200 تومان

 

برای مشاهده مشخصات آی سی lm386 کلیک کنید 

برای خرید مدار آمپلی فایر قوی برای ماشین کلیک کنید 

بهترین آی سی آمپلی فایر

مدار امپلی فایر با ای سی stk

مدار آمپلی فایر ساده

ای سی های امپلی فایر

مدار تقویت کننده صدا با ترانزیستور

آمپلی فایر با tda2030

 

 

 

خرید اینترنتی محصول

 

برای مشاهده و خرید انواع آی سی به سایت بازار برق مراجعه کنید

        

آی سی های TTL          آی سی های رگولاتور         آی سی های CMOS         آی سی های آمپلی فایر 

 

 

           

آی سی های دارلینگتون درایور   آی سی های تایمر         آی سی های اپتوکوپلر

 

مشاهده تگ ها:

نویسنده : میریان بازدید :387
آی سی 40174

تاريخ ارسال:شنبه 16 اردیبهشت 1396 ساعت: 10:44
دیدگاه ها:نظرات(0)
آی سی 40174

آی سی 40174 

آی سیHex D-type flip-flop-CMOS 

قیمت: 1,100 تومان 


تفاوت آی سی ttl و cmos

آی سی ttl چیست

آی سی های ttl

آی سی گیت and

آی سی های سری 74

انواع آی سی های ttl

انواع ای سی ها

آی سی 7400

خرید اینترنتی محصول

 

برای مشاهده انواع آی سی به سایت بازار برق مراجعه کنید

آی سی TTL

 آی سی CMOS

آی سی رگولاتور 

آی سی آمپلی فایر 

آی سی دارلینگتون درایور 

آی سی اپتوکوپلر

آی سی تایمر 

مشاهده تگ ها:

نویسنده : میریان بازدید :405
آی سی 74HC00

تاريخ ارسال:شنبه 16 اردیبهشت 1396 ساعت: 9:52
دیدگاه ها:نظرات(0)
آی سی 74HC00

آی سی 74HC00

TTL 7400-QUAD 2-INPUT NAND GATE

قیمت: 570 تومان 

 

تفاوت آی سی ttl و cmos

آی سی ttl چیست

آی سی cmos

آی سی های سری 74

انواع آی سی های ttl

انواع ای سی ها

منطق ttl

تکنولوژی ttl

آی سی های ttl

آی سی 7400

شماتیک آی سی های سری 74

مشخصات آی سی های سری 74

معرفی آی سی 7400

 

خرید اینترنتی محصول

 

 

برای مشاهده انواع آی سی به سایت بازار برق مراجعه کنید

 آی سی های TTL

آی سی های CMOS

آی سی های رگولاتور 

آی سی های آمپلی فایر

آی سی های دارلینگتون درایور

آی سی های اپتوکوپلر

آی سی های تایمر 

 

 

 

 

 
مشاهده تگ ها:

نویسنده : میریان بازدید :245
انواع دات ماتریس |فروش دات ماتریکس بازار برق

تاريخ ارسال:چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396 ساعت: 14:02
دیدگاه ها:نظرات(0)
انواع دات ماتریس |فروش دات ماتریکس بازار برق

 

  فروش انواع دات ماتریکس در فروشگاه بازار برق کلیک کنید  

 راه اندازی دات ماتریس    اتصال دات ماتریس به میکرو ماژول دات ماتریس    خرید دات ماتریس

مشاهده تگ ها:
ليست صفحات
تعداد صفحات : 5

تبلیغ

http://bazaarbargh.ir/

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 230
کل نظرات کل نظرات : 2
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 9
تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 44
بازدید دیروز بازدید دیروز : 99
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 5
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 11
آي پي امروز آي پي امروز : 36
آي پي ديروز آي پي ديروز : 59
بازدید هفته بازدید هفته : 1,715
بازدید ماه بازدید ماه : 6,606
بازدید سال بازدید سال : 37,628
بازدید کلی بازدید کلی : 344,136

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 18.189.182.214
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز : شنبه 09 تیر 1403

نماد

تصویر : https://rozup.ir/view/2150514/enamad01.png
محل تبلیغات شما